Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Vacanta non-stop

pur si simplu

Planete, prieteni din spatiu

 Planete, prieteni din spațiu


Sunt pasionat de ... astronomie. Nu să citesc lucruri greu de înțeles despre asta, ci să urmăresc programe care simulează planetele, spațiul cosmic... Am găsit și o carte pe înțelesul meu: "Pământul și spațiul cosmic".

E un lucru pe care l-am învățat de la tatăl meu și e o încântare să mă plimb, spre exemplu, cu programul Celestia, printre stele... Iată câțiva dintre "prietenii" mei... Îi recunoașteți?


jupiter globe018 globe011
globe019  globe009  globe020
venus planets24 saturn
 planets23 planets17  planets20
planets14 planets19 planets15
planets globe008 moon12
globe003 moon venus


Pentru a downloada (free) programul Celestia, click aici!

Pentru prieteni din spațiu 2, click aici!


The Planets

Teo
Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article