Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Vacanta non-stop

pur si simplu

Icoana Sfantului Nectarie

Icoana Sfântului Nectarie Taumaturgul



Citind și colorând despre Sfântul Nectarie, mergând și la racla cu moaștele sale sfinte, m-am gândit să realizez și un desen religios după icoana sa..., pe cât pot eu mai bine.

Voi prezenta iconița mea la ora de Religie, pentru că așa îi încurajez și pe colegii mei să se gândească la Sfinți!





Teo
Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
A
apreciez foarte tare desenele tale,dar acest desen imi place cel mai mult.mi-au placut toate detaliile.bravo!!!!!ai foarte mult talent!
Répondre
T
<br /> Eu cred ca toti copiii au talent, numai sa incerce! Multumesc!<br /> <br /> <br />