Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Vacanta non-stop

pur si simplu

Scrisoare catre Mos Craciun - 2 - Vladut

Scrisoare pentru Moş Crăciun

 

 

„Dragă Moş Crăciun,

Am fost băiat bun,

Am păpat supica

Şi toată mâncărica,

Noaptea dorm frumos

Şi nu sunt fiţos,

Ziua mă joc cu jucării

Şi nu fac deloc prostii,

Sunt cuminte, cuminţel

Şi mai sunt şi frumuşel!

Mami, tati mă iubesc

Şi de aceea le doresc

Multă, multă sănătate

Să-mi facă mie de toate,

Vlăduţ Gabriel mă numesc

Şi pe mami o iubesc,

Eu 1 an şi 8 luni am

Şi-l aştept pe Moş Crăciun."

 

 

 

Răspunsul lui Moş Crăciun

 

 

Suntem privilegiaţi ca, prin site-ul nostru să vorbească însuşi Moş Crăciun, când îşi face timp pentru navigare pe net (pe renii undelor de transmisie...):

 

„Ho, Ho, Ho,

Ce scrisoare!

Aşa da!

Pari un băieţel tare cuminte şi ar fi şi mai frumos, dacă ţi-aş putea vedea o poză!

Sigur că voi veni la tine, cu mare drag! Sper să găsesc geamul întredeschis, ca să mă pot strecura, că sunt cam... plinuţ...

O să-ţi aduc... (bine că nu ştii să citeşti, că e oricum secret!) cărţi cu animale din carton tare, că ştiu că vrei să le rupi paginile... Și multe altele, chiar şi părinţilor tăi, că văd că şi ei au fost cuminţi! Voi doar aveţi grijă de voi, că fericirea şi bucuria nu le pot împacheta în cadouri, astea le păstraţi voi, zi de zi! Ho, Ho, Ho!"

 

 

Teo

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article