Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Vacanta non-stop

pur si simplu

Rugaciune pentru orientarea spre meseria potrivita

Rugăciune pentru orientarea
spre meseria potrivită

 

 

Mă aflu pe-a vieţii cărare

Şi mă frământă o-ntrebare:

Eu ce-o să fiu, când voi fi mare?

 

Doamne, Tu, Care toate le ştii,

Poţi să mă-ndrumi, de vei voi,

Spre ceea ce s-ar potrivi.

 

Te chem, Te rog, mă închin Ţie,

Să-mi arăţi care meserie

Mi-ar face-n viaţă bucurie.

 

Să-mi fie mie de folos
Și fraților întru Hristos.



de Mirela Șova




 Spre pagina de rugăciuni în versuri,
click.


 Spre poezii pentru copii,
click.


 Spre alte poezii și rugăciuni pentru copii,
click.



Teo
 

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article