Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Vacanta non-stop

pur si simplu

Rugaciune pentru o Spovedanie curata

Rugăciune pentru o Spovedanie curată

 



C
e-am greşit în viaţă pân-acum?

Când mă uit pe-al vieţii mele drum,

Ochii mei, nevrând, se-nceţoşează

Şi departe ei nu cercetează.

 

Parcă mi-ar fi frică de ceva:

Doamne, parcă mi-e greu a afla,

Că Te-am supărat nemăsurat,

Fără să-mi dau seama de păcat.

 

Dar mă studiez cu luare-aminte,

Pentru a mă pârî la părinte;

Doamne, dă-mi lumina cunoştinţei,

Ca să spulber umbra necredinţei.

 

Să pot arunca toată povara

Cu care păcatul mă-mpresoară;

Să mă spovedesc cu umilinţă

Şi să aflu iar îngăduinţă.

Doamne, dă-i duhovnicului meu

Să cunoască voia Ta mereu!


de Mirela Şova




 Spre pagina de rugăciuni în versuri,
click.


 Spre poezii pentru copii,
click.


 Spre alte poezii și rugăciuni pentru copii,
click.



Teo

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article