Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Vacanta non-stop

pur si simplu

Cina - de Ion Pillat

Cină

5099517054_bb75bfb98c.jpg

de Ion Pillat

 

 

 

Deschide poarta. Intră. Șezi la masă -

Acoperită e cu in curat.

Ia cașul alb și proaspăt strecurat,

Și frânge pita cea dospită-n casă.

 

Livezile de pruni sub frunza deasă

Goldane rourate ți-au păstrat.

Din via mea bea vin întunecat,

Din faguri gustă miere luminoasă.

 

Când seara dă de ramuri să se prindă

Și luna-și lasă razele pieziș,

Ți-oi dărui priveliștea din tindă.

 

Sunt dealuri argintate ca icoane

Și văi de ulmi sfințiți în luminiș,

De care știu, străine, că ți-e foame.

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
A
Buna ziua, sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson de ani de zile, sa despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am facut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele ?i ea mi-a sugerat sa contactez mai degraba un vrajitor care sa ma ajute sa arunc o vraja care sa-l aduca înapoi, dar eu sunt tipul care niciodata nu credea în vraja, nu aveam de ales decât sa încerc, mi-a trimis po?ta de vraja ?i mi-a spus ca nu exista nici o problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja ?i în mod surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am raspuns la telefon ?i tot ce mi-a spus a fost ca a fost atât de rau pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut sa ma întorc la el, ca ma iube?te atât de mult. Am fost atât de fericit ?i am mers la el, a?a am început sa traim împreuna din fericire din nou. De atunci, am promis ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor pentru o astfel de persoana, referindu-ma la singurul vrajitor real ?i puternic care ma ajutat cu propria mea problema. email: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-l trimite?i prin e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895<br /> 1) vraji vraji<br /> 2) vraji pierdute<br /> 3) Vrajile divor?ului<br /> 4) Vrajile casatoriei<br /> 5) Vraja de legare.<br /> 6) vraji de rupere<br /> 7) Înlatura?i un iubit trecut<br /> 8.) Vrei sa fii promovat în biroul tau / vraja de loterie<br /> 9) doresc sa-?i satisfaca iubitul<br /> Contacta?i acest mare om daca ave?i o problema pentru o solu?ie durabila<br /> ogagakunta@gmail.com
Répondre