Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Vacanta non-stop

pur si simplu

Un alt vis împlinit

Un alt vis împlinit

                                               de Doina Maria Leonte


Clopoţelul a sunat de mult timp. Pe holul şcolii era linişte deplină. Învăţătorul de serviciu, o doamnă blondă, îmbrăcată în costum albastru închis, verifica să vadă dacă totul e în ordine.

 Aşa părea să fie până să audă un scâncet de copil. S-a uitat înspre ghiveciul uriaş cu un ficus imens, că parcă de acolo venea suspinul…Se apropie şi zări tupilată o fetiţă cu codiţe, cu capul în palme, sughiţând de plâns…Învăţătoarea a întrebat-o cu o voce blândă:


 - Ce s-a întâmplat?... De ce plângi?....Te-ai lovit?...Te-a lovit vreun copil?...dar fiindcă răspunsurile întârziau să apară, doamna s-a apropiat de ghemotocul ce începuse să tremure…O atinse uşor pe umăr, apoi apăsă mâna mai tare încercând să îi cuprindă umărul mititel în căuşul palmei…Gestul acesta oprise brusc tremuratul şi fetiţa ridică faţa roşie de plâns…Ochii priveau un pic speriaţi…Buzele tremurau uşor…Învăţătoare o prinse de mână şi încercă să o scoată din ascunzătoarea ei…Fetiţa nu s-a opus. A simţit că nu i se va întâmpla nimic rău…Ajunse în mijlocul holului, învăţătoare se aplecă pe vine, devenind de o statură cu fetiţa…Atunci observă o frumuseţe de ochişori verzi…Parcă erau frunze de fragi pline de rouă…A privit-o îndelung, zicând mai mult ca pentru sine: ,,Ce mult mi-aş mai fi dorit o fetiţă, măcar una…”


   Îşi reveni repede din gânduri şi încercă să afle cum o cheamă pe fetiţă, dar  nu spunea nimic…doar o privea lung şi părea a spune ceva cu privirea…Învăţătoarea nu prea ştia ce să creadă…aşa că până să se gândească la câte şi mai câte lucruri, o rugă să îi arate unde este clasa ei. În câteva momente se afla în celălalt capăt al holului de unde venea o altă învăţătoare speriată că eleva ei întârziase la oră…Din două cuvinte, învăţătoarea de serviciu a înţeles că fetiţa, ce se numea Lavinia, suferea de autism…Nu voia să vorbească cu nimeni, nu putea…doar cu anumite persoane…Înainte de a se despărţi, Lavinia i-a zâmbit învăţătoarei ce a salvat-o, apoi i-a făcut cu mâna…

 
   A doua zi doamna Irina, că aşa se numea învăţătoarea, se duse în clasa Laviniei…Aceasta a venit repede şi a îmbrăţişat-o. Doamna Irina încerca să îi pună întrebări, să o facă cumva să vorbească, dar nu reuşi în cele 10 minute…

Aşa procedă în mai multe zile la rand, dar fără rezultat, deşi se legase o prietenie între cele două…Fetiţa se desprindea din îmbrăţişare de fiecare dată fericită şi se juca apoi cu colegele ei.

Într-o zi doamna Irina îi aduse un îngeraş îndemnând-o să vorbească cu el în fiecare seară…Fetiţa a dat din cap zâmbind, a luat îngeraşul şi îl arătă prietenelor, apoi îl puse în ghiozdan…

Zilele treceau şi Lavinia tot nu voia să vorbească…în schimb era de o voioşie de nedescris…zâmbea când o vedea pe doamna Irina, îi făcea cu mânuţele un semn, un fel de fluturaş. Atunci doamnei Irina îi veni ideea să îi arate şi ea un semn, o inimioară realizată din alipirea degetelor mari şi arătător de la cele două mâini. Lavinia a învăţat foarte repede simbolul iubirii. De fiecare dată când se întălneau pe holuri se ,,salutau “ cu acest semn şi faţa le radia la amândouă…


Doamna Irina se gândea adeseori: ,,Doamne, copilul acesta mă vrăjeşte…mă face să o iubesc nespus de mult…Văd că iubirea mea îi face atât de bine…poate într-o zi va vorbi…Doamne, îndură-te de Lavinia, să poată spune măcar cuvintele esenţiale ale vieţii…!”

După aceste gânduri şi după această rugăciune şoptită pe holul şcolii, au mai trecut câteva săptămâni. Doamna Irina se mutase în altă sală de clasă. Se vedea mai rar cu Lavinia, doar când avea timp să meargă pe acolo, în celălalt capăt de şcoală…


În ziua de 8 Martie, se pomeni în clasă cu învăţătoarea Laviniei. A tresărit gândindu-se că va primi o veste rea, dar nu a fost aşa. Venise ca să o invite în clasa ei că are o supriză acolo…Au coborât împreună vorbind despre Lavinia…Simţea un tremur puternic  în inimă…îi plăceu surprizele…o  întinereau. În câteva clipe au ajuns în clasă. Toţi elevii erau ridicaţi, iar Lavinia era în faţa clasei aşteptând-o. I-a sărit în braţe, i-a dăruit un mărţişor şi o felicitare pe care era lipit un îngeraş de mătase…apoi şi-a apropiat gura de ureche şi i-a şoptit : ,,Vă iubesc, doamna Irina! “ Apoi s-a depărtat şi, împreună cu toată clasa, au făcut cu degetele inimioara exact aşa cum o învăţase doamna Irina pe Lavinia…

Tocmai atunci a intrat domnul director şi a zărit 25 de inimioare şi două doamne cu ochii licărind…


(primită la Redacţia Lăcaşuri Literare)

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
E
Sunt foarte fericit că am postat aici această mărturie despre modul în care un mare jucător de vrăji m-a ajutat să-mi readuc dragostea vieții mele. Știu că există o mulțime de femei ca mine care au făcut atât de mult pentru a-și întoarce soțul sau iubirile odată, sunt aici să vă spun tuturor să nu mai căutați, deoarece răspunsul este chiar aici. Cred cu sinceritate că dacă există până la cinci turnătoare de vrăji precum Dr. ODION, această lume ar fi un loc mai bun, am văzut oameni plângându-se de felul în care castele de vrăji false au promis că îi vor ajuta, dar cu Dr. ODION îți spun că problema ta este rezolvat deja. Soțul meu și cu mine eram despărțiți de 4 luni și nu puteam suporta fără să trăiesc fără el, am încercat totul pentru a-l avea înapoi, dar nimic nu a funcționat până nu am văzut numeroase mărturii despre un jucător de vrăji numit Dr. ODION și cât de grozavă este munca este. și l-am contactat prin WhatsApp la (+2349060503921) imediat și urmez pasul pe care l-a cerut și în următoarele 48 de ore amantul meu m-a sunat și a fost dornic de iertarea mea și că nu-și dorea altceva decât să mă aibă în brațe pentru totdeauna. Am umplut atât de multă bucurie și fericire încât l-am găsit pe Dr. ODION. Sper că toți aici veți găsi această mărturie a mea și îl veți readuce pe soțul dvs. în doar 48 de ore datorită lui DR ODION contactați adresa sa de e-mail (drodion60@yandex.com) și puteți WhatsApp, de asemenea, la +2349060503921.
Répondre
V
Am avut relații de luptă cu soțul meu în trecut, ceea ce a dus la divorțul cu primul meu soț. După ce eu și fostul meu soț am divorțat, am mai avut o șansă să mă căsătoresc din nou și la doar 5 ani de a doua căsătorie a existat un alt divorț care aproape m-a ucis emoțional. Am mai rămas încă doi ani, am fost necăsătorit și am fost mamă singură. Sincer, nu m-am bucurat cu adevărat, pentru că fiecare femeie are nevoie de un bărbat în viața ei, a fost o vreme când am văzut prima mea fotografie a soților și mi-am dat seama cât de mult l-am iubit și mi-a fost dor de el. Am încercat să ajung la el, dar mi s-a spus că a continuat cu viața lui și poate că nu am mai fost niciodată împreună. Am plâns amar în noaptea aceea crezând că am pierdut bărbatul pentru care am avut atâta dragoste. Am cerut sfaturi cu privire la ce să fac și un prieten de-al meu mi-a dat un contact cu DR ODION, l-am consultat și, la fel de bun, cu vrăjile sale puternice, m-a ajutat cu o Reuniune Călătorie Dragoste Vrajă pentru a-mi întoarce fostul soț înapoi la mine , În doar 4 zile, am avut feere cu o reuniune spirituală, rugăciunile cu DR ODION, totul se întoarce definitiv în viața mea, acum trăiesc din nou fericit cu primul meu soț și rezolv problemele de divorț. cu ajutorul DR ODION, al său este un om cu înțelepciune și grijă. Mulțumesc și apreciez tot ajutorul pe care mi l-ați oferit pentru a-l readuce din nou pe fostul meu soț în viața mea. Depun mărturie aici astăzi că DR ODION este puternic, poate rezolva toate problemele într-o relație ruptă cu dragostea o dată. contactați-l pentru orice soluții la orice fel de problemă de relație. E-mail .... (drodion60@yandex.com) De asemenea, îl puteți suna sau adăuga pe WhatsApp +2349060503921
Répondre
D
Contactați doctorul Ayoola la drayoolasolutionhome@gmail.com dacă doriți să vă recuperați soțul, soția, iubitul și iubita acum și să vă recâștigați fericirea.<br /> <br /> Salut, sunt Doris Laria din Canada. Am experimentat minunile vrăjii dragostei Dr. Ayoola, care au fost răspândite pe internet și în întreaga lume. Cum a ajutat în mod minunat oamenii din întreaga lume să-și restabilească viața de căsătorie și să-și recapete iubitorii pierduți , și, de asemenea, ajuta la câștigarea la loterie. L-am contactat după ce am trecut prin atât de multe mărturii de la oameni diferiți cum a ajutat să-l readucă pe fostul iubit înapoi, i-am povestit despre soțul meu care m-a abandonat acum vreo 10 luni și a plecat de acasă cu tot ce am avut. Dr. Ayoola mi-a spus doar să zâmbească și să aibă odihnă, se va descurca cu totul în doar 24 de ore. După a doua zi, soțul meu m-a sunat, am fost atât de șocat, am primit apelul și nu mi-am putut crede urechile, chiar mă implora să iartă-l și făcând promisiuni la telefon .. S-a întors acasă și mi-a luat și o mașină nouă doar pentru ca el să-mi demonstreze dragostea pentru mine. Am fost atât de fericit și l-am sunat pe Dr. Ayoola și i-am mulțumit, mi-a spus doar să împărtășesc veștile bune din întreaga lume .. Ei bine, dacă aveți nevoie de un jucător de vrăji eficient și real, contactați-l pe Dr. Ayoola Prin e-mail: drayoolasolutionhome@gmail.com sau Sunați sau WhatsApp: +31684065675 și, de asemenea, vedeți mai multe recenzii despre el pe site-ul său https://drayoolasolutionhome.com/
Répondre
A
Aceasta este o mărturie a unui mare casator de vrăji „DR.WEALTHY”, care m-a ajutat în restabilirea vieții mele amoroase. În ziua în care soțul meu m-a părăsit, lucrurile au apărut sumbre și atmosfera a fost grea de incertitudini. Totul mi s-a părut palid, așa că am decis să caut ajutor în râșile de vrăji, care au capacitatea de a-mi aduce fostul soț înapoi la mine. Așa cum era prevăzut, am mers pe internet și așa cum ați văzut și în căutarea dvs. pentru o casetă de vrajă fiabilă, am văzut o mulțime de mărturii realizate de răzvrăjitori în recuperarea foștilor soți și persoane dragi. Condus de credința în DR.WEALTHY L-am contactat și după ce i-am explicat lucrurile, a acceptat să facă față provocărilor din teren. S-a descurcat excelent. Fostul meu soț mi-a revenit cu mai multă grijă și afecțiune. Prin urmare, aș dori să profit de această ocazie pentru a-i aduce un omagiu pentru serviciul său dezinteresat pentru situația mea. Lăudabil, a arătat un mare curaj în asumarea sarcinii descurajante de a găsi soluții la practic orice problemă dată. Contactați-l la, wealthylovespell@gmail.com sau whatsapp, la +2348105150446 vizitați site-ul http://wealthyspellhome.over-blog.com
Répondre
E
Voi fi pentru totdeauna îndatorat marelui doctor Odion pentru că mi-a rezolvat căsătoria, după ce soțul meu m-a lăsat pentru o altă doamnă timp de 6 luni. Nu am crezut niciodată în vraji până când prietenul meu nu m-a prezentat la el. La început, am fost sceptic în legătură cu el, pentru că am auzit multe despre rotile de vrăji false, dar mi-am pus îndoielile în spatele meu, pentru că eram disperat să-mi iau soțul înapoi și am făcut în conformitate cu ceea ce m-a instruit să fac. Acum, soțul meu se întoarce la doar 48 de ore de la contactul cu el. Trăiesc fericit alături de soțul meu după 6 luni de căsătorie ruptă și nu mă voi odihni până nu va fi cunoscut în toată lumea. De asemenea, este specializat în vrăji de loterie, vrăji de promovare, vindecarea vrăjilor de boală E.T.C. Conectați-vă acum cu Dr Odion, e-mailul său (drodion60@yandex.com) sau WhatsApp lui +2349060503921
Répondre